četrtek, 9. januar 2014

365 dni v fotografiji

 Takole odločila sem se svoje fotografsko udejstvovanje 365 dni v fotografiji prestaviti na svoj lasten blog. Tako se ne bo mešalo z mojimi ustvarjalnimi zadevami, ki si zaslužijo prav svoje poglavje. 

Kaj smo storili do sedaj ...

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Super fotke delaš Mojca!
Jasmina

Andreja pravi ...

Super odločitev in vesela sem za tvoj foto blog, saj ustvarjaš čudovite fotografije :-))

Andreja pravi ...

le še preverjanje z besedilo izklopi :-))

Vladuška pravi ...

Super ideja, Mojca. Tako bodo fotografije dobile svojo mesto in ne bodo pomesane s tvojimi izdelki. Pregled je tako boljsi, pa se lazje obcudujes fotke na eni strani in izdelke na drugi.

Danica pravi ...

Modra odločitev. Tako bo lažje in bolj pregledno. Z užitkom se bom sprehajala po tvojem blogu saj delaš zanimife fotografije.
Lp Danica