petek, 24. januar 2014

Igra / Play

kt 365 dni v fotografiji / Project 365 days in photography  

Vedno sem oboževala gledališče. Ko sem bila še študentka sem si vedno privoščila abonma v SNG Drami. Atmosfera v tem gledališču je res enkratna in najoblj obožujem trenutek, ko se luči počasi ugasnejo in se predstava počasi začne. Magično!

I always adored the theatre. And when I was a student I always treated myself with a year's season ticket to SNG Drama in Ljubljana. The atmosphere in this theatre is amazing and I just love the moment when the lights are slowly turned off and the play is just about to start. Magical!





Hvala za vaš čas in obisk, želim vam lep vikend.

Thank you for you time to look at my blog today and wishing us a nice weekend.

*Mojca*

1 komentar:

Unknown pravi ...

Všeč mi je:)